Flexsign har monteret 14 nye lastbiler for Carlsberg Danmark

13-05-2020

14 stk. nye lastbiler er leveret til Carlsberg Danmark, og disse er alle monteret med Flexsign skinnesystem på langsider og bagdøre.

Tuborg har lanceret deres nye Tuborg NUL øl, og som en del af dette medvirker deres egne distributions lastbiler også.

Udover reklamerne på langsiden, har Flexsign også monteret udskiftelige reklamer på bagenden af lastbilen, samt bistået med produktion og montering af folie logoer på førerhuset på alle 14 biler.

Kampagnen vil være at se i gadebilledet overalt i København fra uge 19.

Flexsign har leveret vores unikke reklameløsning til Carlsberg siden 2007, og vi ser frem til et fortsat godt samarbejde som leverandør af deres kampagner på lastbiler.

Flexsign koordinerer hele kampagnen

Flexsign har varetaget hele opsætning fra start til slut og koordinerer og udfører hele kampagnen. Lastbilerne er blevet monteret ude hos Carlsberg, og monteret når bilerne ikke var i drift.

Reklamerne som er monteret er utrolig slidstærke og nedtages efter endt kampagneperiode og erstattes af nye flotte kampagner. Nedtagningen og skiftning af kampagnen tager med Flexsign's unikke skinne system mindre end 30 minutter og kan ofte klares samtidig med lastning af lastbilerne.

Flexsign ser frem til et fortsat godt samarbejde.

 

Tilbage